Kontra

kontra

Friss topikok

  • Kartal (rezervált): nem. xD (2010.05.26. 21:22) Ráásszzicizmikuság!
  • kontrablog: Stimmel! Kissé ironikus próbáltam lenni annak érdekébe, hogy rávilágítsak az amcsik magyarázatára,... (2008.12.26. 10:15) Álom 1.
  • frekazoid: Ez az egyenruha dolog tényleg egy vicc. Egyszer lehet kimegyek valami tüntetésre és valami zászlór... (2008.12.02. 13:42) Demonstráció este!
  • kontrablog: Köszi! (2008.11.28. 16:49) Blog nyitó

Linkblog

Blog nyitó

2008.11.28. 09:56 - kontrablog

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert a közéletről igen markáns véleményem van, amit más fórumokon nemigazán tudnék kifejteni mondjuk képekkel, videókkal illusztrálva. A kontra.blog.hu-t szélsőségesnek fogják találni azok, akik homokba dugják a fejüket, illetve azok is akik miatt egyesek homokba dugják a fejüket. Azonban állítólag Magyarország államformája demokrácia, ahol vélemény nyilvánítási szabadság van.

 Nos, én nem fogok mást tenni, mint leírom a véleményem a körülöttünk történő eseményekről. És amíg a véleményem nem ütközik törvénybe, tehát nem uszítok emberek vagy csoportok kiírtására (már pedig nem fogok ilyet tenni) addig elméletileg véleményt alkothatok.Persze ez csak fikció, mivel vannak egyes emberek akiket kötelező szeretni. Nem tehetem, hogy utálom őket, mert nem áll jogomban.

 Itt jegyezném meg, hogy NEM VAGYOK RASSZISTA!!! Több cigány ismerősöm, barátom van. Akikkel együtt szereztünk szakmát, majd együtt érettségiztünk, vagy együtt dolgozunk évek óta. Semmi probléma nincs velük. Sokszor be kell valljam, nálam is szorgalmasabbak. Soha nem késtek munkából. Normális rendezett körülmények között élnek, habár nem könnyű helyzetből indultak. Ők vannak, ha jól számolom 6-an. Tehát a bőrszín szerinti megkülönböztetést én is elutasítom.

 Azonban ezt a 6 embert leszámítva, amikor cigány emberrel volt dolgom abból mindig negatív tapasztalattal távoztam. Telefont, biciklit loptak, bankkártyát loptak (még fénykép is készült, amikor megpróbálta felvenni a pénzt) betörtek, kötözködtek soroljam még? Azt hiszem nem kell, hisz nem csupán én élek cigányok közt. Ha 98%-ban negatív tapasztalatom van a cigányokkal kapcsolatban akkor én rasszista vagyok? Nem hiszem, mivel nem a bőrszínük bosszant, hanem a magatartásuk.

 Nem kifejezetten „cigányozós” blogot szeretnék. Lesz itt minden, ami sérti az igazság érzetem.

Bevezetésnek talán ennyi. A végére egy szösszenet a mai pártsemleges Nap Keltéből :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kontra.blog.hu/api/trackback/id/tr41792647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frekazoid 2008.11.28. 15:36:46

Nézni fogom a blogodat kíváncsi vagyok minden nézőpontra!

A videó meg lol
süti beállítások módosítása